Όροι και προϋποθέσεις χρήσης

1. Εισαγωγή

Αυτό το έγγραφο (μαζί με κάθε έγγραφο που αναφέρεται στο παρόν) καθορίζει τους όρους που διέπουν τη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας (www.fytofrontida.gr) και την αγορά προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας (εφεξής οι “Όροι”). Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς, την Πολιτική Cookies και Πολιτική Προστασίας Απορρήτου (αμφότερες εφεξής καλούμενες ενιαία ως ‘‘Οι Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων’’), προτού ξεκινήσετε τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας. Κάνοντας χρήση της παρούσας ιστοσελίδας ή υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής συμφωνείτε ότι δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους και τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων, επομένως αν δεν συμφωνείτε, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ιστοσελίδα. Οι παρόντες Όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν. Είναι δική σας ευθύνη να τους διαβάζετε σε τακτά διαστήματα, καθώς οι Όροι που βρίσκονται σε ισχύ τη στιγμή της κατάρτισης της Σύμβασης (όπως αυτή ορίζεται παρακάτω) είναι και οι εφαρμοστέοι. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τους Όρους ή τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας. Η Σύμβαση (όπως αυτή ορίζεται κατωτέρω) μπορεί να εκτελεσθεί, κατά την επιλογή σας, σε οποιαδήποτε από τις γλώσσες στις οποίες οι Όροι είναι διαθέσιμοι σε αυτήν την ιστοσελίδα.

2. Τα Στοιχεία μας

Την πώληση προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας κάτω από την επωνυμία ΦΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ διεξάγει η “ΦΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ-ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ ΑΡΗΣ”, μια ελληνική εταιρεία με έδρα ΛΙΒΑΝΑΤΕΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, ΑΦΜ: 030378449 / ΔΟΥ ΛΑΜΙΑΣ

3. Τα Στοιχεία Σας και οι Επισκέψεις Σας σε Αυτήν Την Ιστοσελίδα

Οι πληροφορίες ή τα προσωπικά στοιχεία που μας παρέχετε υπόκεινται σε επεξεργασία βάσει των Πολιτικών Προστασίας Δεδομένων σύμφωνα με το Νόμο 4624/2019 κατ’ εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου κατ’ ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016. Με την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας παρέχετε τη σύμφωνη γνώμη σας για την επεξεργασία των εν λόγω πληροφοριών και στοιχείων και δηλώνετε ότι όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι αληθή και ακριβή.

4. Η Χρήση της Ιστοσελίδας μας

Χρησιμοποιώντας την παρούσα ιστοσελίδα ή/και υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής, αναλαμβάνετε:

α. Να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μόνο για να υποβάλετε θεμιτά ερωτήματα ή παραγγελίες.

β. Να μην προβαίνετε σε ψευδείς ή κακόβουλες παραγγελίες. Εάν θεωρήσουμε ευλόγως ότι έχει υποβληθεί τέτοια παραγγελία έχουμε το δικαίωμα να την ακυρώσουμε και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές.

γ. Να μας παρέχετε με ορθότητα και ακρίβεια την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (e-mail), την ταχυδρομική σας διεύθυνση ή/και λοιπά απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας. Επίσης αποδέχεστε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο (βλ. την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου). Εάν δεν μας δώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, δεν μπορούμε να προωθήσουμε την παραγγελία σας.

Με την υποβολή παραγγελίας μέσω της ιστοσελίδας, εγγυάστε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις.

5. Διαθεσιμότητα Υπηρεσιών

Τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας είναι διαθέσιμα μόνο στην Ελλάδα. Αν επιθυμείτε να παραγγείλετε από αυτήν την ιστοσελίδα προϊόντα από μια άλλη χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης εκτός της Ελλάδας, είστε ευπρόσδεκτοι να το κάνετε. Παρά ταύτα, τα παραγγελθέντα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν μόνο σε κάποια διεύθυνση που βρίσκεται εντός της ελληνικής επικράτειας.

6. Πώς Καταρτίζεται η Σύμβαση

Οι πληροφορίες που περιέχονται στους παρόντες Όρους και οι λεπτομέρειες που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα δεν συνιστούν πρόταση πώλησης αλλά πρόσκληση για ενημέρωση. Δεν θα θεωρείται ότι έχει καταρτισθεί καμία σύμβαση μεταξύ ημών και εσάς αναφορικά με οποιαδήποτε προϊόντα, παρά μόνον όταν η παραγγελία σας γίνει ρητώς αποδεκτή από εμάς. Αν δεν δεχτούμε την παραγγελία σας και τα χρήματα έχουν ήδη αφαιρεθεί από το λογαριασμό σας, τότε αυτά θα επιστρέφονται στο ακέραιο.

Για να κάνετε μια παραγγελία θα σας ζητηθεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της αγοράς και να πατήσετε το κουμπί πληρωμής. Κατόπιν θα λάβετε ένα e-mail από εμάς το οποίο θα επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας (“Επιβεβαίωση Παραγγελίας”). Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι αυτό δεν σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή, καθώς αυτό αποτελεί μια πρόταση από εσάς προς εμάς για την αγορά ενός ή περισσοτέρων προϊόντων. Όλες οι παραγγελίες τελούν υπό την αποδοχή τους εκ μέρους μας και η εν λόγω αποδοχή θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σε εσάς ενός e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει αποσταλεί (“Επιβεβαίωση Αποστολής”). Η σύμβαση για την αγορά ενός προϊόντος μεταξύ μας (“η Σύμβαση”) θα θεωρείται μόνο τότε συναφθείσα όταν σας στέλνουμε την Επιβεβαίωση Αποστολής.

Η Σύμβαση θα αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων την αποστολή έχουμε επιβεβαιώσει στην Επιβεβαίωση Αποστολής. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας προμηθεύσουμε τυχόν περαιτέρω προϊόντα που ενδεχομένως είναι μέρος της παραγγελίας σας, παρά μόνο όταν επιβεβαιωθεί η αποστολή των εν λόγω προϊόντων με ξεχωριστή Επιβεβαίωση Αποστολής.

7. Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους. Υπό αυτό το πρίσμα, σε περίπτωση δυσχερειών εφοδιασμού ή εξάντλησης των προϊόντων σε απόθεμα, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ενημερώσουμε σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης ποιότητας και αξίας, τα οποία μπορείτε να παραγγείλετε εφόσον το επιθυμείτε. Εάν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε τέτοιου είδους παρόμοια προϊόντα, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που ενδεχομένως έχετε πληρώσει στο ακέραιο. Ενδέχεται τυχόν έλλειψη προϊόντος/ων ως προς το απόθεμα τους να μην έχει ενημερωθεί στο σύστημα και το προϊόν να εμφαίνεται ως διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερωθείτε για τη μη διαθεσιμότητα, με πρόσφορο μέσο, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) ή τηλεφωνική κλήση βάσει των στοιχείων των οποίων μας έχετε προμηθεύσει.

8. Παραγγελίες

8.1. Απόρριψη Παραγγελίας

Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε από την παρούσα ιστοσελίδα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την ιστοσελίδα. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες που υποβάλλονται σε εμάς, μπορεί να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψουμε τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε ήδη στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, το οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να πράξουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από την παρούσα ιστοσελίδα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

8.2. Τροποποίηση της παραγγελίας

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του, πριν την ολοκλήρωση αυτής, και να επιλέξει άλλα προϊόντα.

8.3. Καθυστέρηση της Παραγγελίας

Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει ήδη εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή,το www.fytofrontida.gr θα επικοινωνεί μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσει και να σας παράσχει κάποια εναλλακτική λύση.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας σας. Στις περιπτώσεις αυτές, και εφόσον είναι εφικτό, το www.fytofrontida.gr θα επικοινωνεί μαζί σας το ταχύτερο δυνατό με, προκειμένου να δηλώσετε εάν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπό αυτές τις συνθήκες.

Όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, σε σχέση με την πληρωμή του, κτλ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω email επικοινωνία μαζί σας επειδή π.χ. τα στοιχεία που καταχωρήσατε δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι).

9. Παράδοση

Με την επιφύλαξη των διατάξεων του όρου 7 παραπάνω σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και με την επιφύλαξη να συντρέχουν εν προκειμένω εξαιρετικές περιστάσεις, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας για το/τα προϊόν/τα που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Αποστολής έως την ημερομηνία παράδοσης που ορίζεται στην Επιβεβαίωση Αποστολής ή, εάν δεν έχει οριστεί ημερομηνία παράδοσης, εντός του υπολογιζομένου χρονικού διαστήματος που εμφαίνεται όταν διαλέγετε μέθοδο πληρωμής, και σε κάθε πάντως περίπτωση εντός του προβλεπόμενου από το νόμο ανώτατου ορίου των 30 ημερών από την ημερομηνία της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας.

Παρόλα αυτά, καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις όπως προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις του πελάτη, ανάλογα με την περιοχή παράδοσης ή σε απρόβλεπτες περιστάσεις.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην ημερομηνία παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά και θα σας προσφέρουμε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά ορίζοντας από την πλευρά μας νέα ημερομηνία παράδοσης, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία με πλήρη επιστροφή χρημάτων. Σημειώστε, ωστόσο, ότι δεν πραγματοποιούμε παραδόσεις Σάββατα και Κυριακές.

Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων, η “παράδοση” θα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ή η παραγγελία θα θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, το οποίο θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης.

9.1. Έξοδα αποστολής/Αντικαταβολής

Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής (μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή με αντικαταβολή), τυχόν έξοδα αντικαταβολής βαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον πελάτη-αγοραστή και εξοφλούνται από τον τελευταίο στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας (ή στο αρμόδιο κατάστημα των ΕΛΤΑ) κατά την παραλαβή των προϊόντων.

Το www.fytofrontida.gr συνεργάζεται με την εταιρεία ACS, ELTA COURIER ΚΑΙ ΕΛΤΑ για τη διανομή των προϊόντων.

9.2. Χρόνος αποστολής

Ο χρόνος αποστολής ποικίλει ανάλογα με την περιοχή της Ελλάδας στην οποία πρόκειται να αποσταλεί το/τα προϊόν/τα.

9.3. Κόστος

Η χρέωση για τα έξοδα αποστολής διαμορφώνεται ανάλογα το μέγεθος και το βάρος. Το κόστος για την υπηρεσία Αντικαταβολής είναι (2,50 – 2,60) €.

9.4. Παραλαβή από τον χώρο μας

Μπορείτε επίσης να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το χώρο μας χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων αποστολής από το κατάστημα μας σε συνάρτηση πάντοτε με τα αποθέματα και πάντοτε κατόπιν επικοινωνίας στη διεύθυνση …

10. Αδυναμία Παράδοσης

Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης που οφείλεται στο γεγονός κατά το οποίο δεν βρίσκεστε στο σημείο παράδοσης στη συμφωνημένη ώρα απευθυνθείτε στον εξουσιοδοτημένο από εμάς διανομέα για να οργανώσετε εκ νέου την παράδοση.

Εάν, μετά την πάροδο 15 ημερών από την στιγμή που η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη προς παράδοση, η εν λόγω παραγγελία δεν έχει ακόμη παραδοθεί για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά μας, θα θεωρήσουμε ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε τη Σύμβαση και η Σύμβαση θα θεωρείται λήξασα. Σαν αποτέλεσμα της λήξης της Σύμβασης, θα σας επιστρέψουμε κάθε πληρωμή που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και λιγότερο ακριβή μέθοδο που σας προσφέρουμε εμείς) όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία η Σύμβαση έχει λήξει. Παρακαλούμε σημειώστε ωστόσο ότι τα μεταφορικά που προέκυψαν εξ αφορμής λήξης της Σύμβασης μπορεί να έχουν υψηλότερο κόστος, με το οποίο δικαιούμαστε να σας επιβαρύνουμε.

Ο παρών όρος δεν εφαρμόζεται σε όσα καθορίζονται στον παραπάνω όρο 9.

11. Μετάθεση Κινδύνου και Κυριότητα των Προϊόντων

Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων.

Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας είτε με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είτε με την παράδοση και παραλαβή τους (όπως ορίζεται παραπάνω στον όρο 9) αν αυτή πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την είσπραξη.

12. Τιμή και Πληρωμή

Η τιμή κάθε προϊόντος θα είναι αυτή που ορίζεται ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας, εκτός από τις περιπτώσεις προφανούς σφάλματος. Φροντίζουμε πάντοτε να διασφαλίζουμε ότι όλες οι τιμές στην ιστοσελίδα είναι ακριβείς, ωστόσο ενδέχεται να παρουσιαστούν σφάλματα. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο λάθος στην τιμή οποιουδήποτε προϊόντος έχετε παραγγείλει, θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν και θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε εκ νέου την παραγγελία στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσετε. Εάν είναι αδύνατο να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα θεωρήσουμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί και θα σας επιστρέψουμε στο ακέραιο κάθε ποσό που έχετε πληρώσει.

Δεν υποχρεούμαστε να σας προμηθεύσουμε κανένα προϊόν στη λανθασμένη χαμηλότερη τιμή (ακόμα και αν σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Αποστολής), στην περίπτωση που το σφάλμα στην τιμή είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και μπορεί ευλόγως (;) να αναγνωριστεί από εσάς ως λανθασμένη τιμή.

Οι τιμές στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή όπως εμφανίζεται στο αμέσως προηγούμενο βήμα πριν την τελική επιβεβαίωση και ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα αμέσως ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες σας έχει ήδη αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

Από την στιγμή που έχετε επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, αυτά θα έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών σας και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσετε την παραγγελία και να πληρώσετε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που σας ζητούνται σε κάθε βήμα. Περαιτέρω, κατά τη διαδικασία αγοράς, πριν την πληρωμή, μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Επίσης, αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, το αρχείο με όλες σας τις παραγγελίες είναι διαθέσιμο στο πεδίο “Ο Λογαριασμός μου”.

Για να ελαχιστοποιηθεί το ενδεχόμενο μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, τα στοιχεία της κάρτας σας θα κρυπτογραφηθούν. Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θα χρεώσουμε τον αντίστοιχο λογαριασμό της κάρτας που χρησιμοποιήσατε προς την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Την στιγμή που πατάτε το κουμπί πληρωμής επιβεβαιώνετε ότι η πιστωτική κάρτα σας ανήκει ή ότι είστε νόμιμος κάτοχος της.

Οι πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη της κάρτας σας. Αν ο εκδότης της κάρτας σας δεν εγκρίνει την πληρωμή, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση και δεν θα μπορούμε να συνάψουμε Σύμβαση μαζί σας.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, πριν το στάδιο της πληρωμής, μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Πρέπει να επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής και επίσης το αν θέλετε ή όχι μια απόδειξη ή τιμολόγιο ή συσκευασία δώρου (εφόσον αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη), προτού υποβάλετε οριστικά την παραγγελία σας.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και American Express (σημείωση: η American Express νομίζω ότι καταργήθηκε, αλλά είναι ανεπιθύμητη) και ισχύουν οι ως άνω διατυπώσεις σε σχέση με την επαλήθευση ισχύος και έγκρισης της κάρτας σας.

H πληρωμή μπορεί να γίνει και μέσω PayPal. Για τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής ο πελάτης θα χρειαστεί να μεταφερθεί στην σελίδα της Paypal. Εκεί θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα βρει στον συγκεκριμένο ιστότοπο και έπειτα να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.fytofrontida.gr.

12.1. Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Δύνασθε να καταθέσετε το αντίτιμο της παραγγελίας του στον τραπεζικό λογαριασμό του www.fytofrontida.gr, που του υποδεικνύεται στο αντίστοιχο πεδίο πληρωμής.

Σε αυτή την περίπτωση, η παραγγελία του θα τύχει επεξεργασίας, αλλά θα ολοκληρωθεί με αποστολή, εφόσον εμφανιστεί η κατάθεσή του (διαδικασία που συνήθως απαιτεί 2-3 εργάσιμες ημέρες εφόσον είναι από τράπεζα διαφορετική από τη δική μας, οπότε η μεταφορά των χρημάτων γίνεται σε πραγματικό χρόνο). Αν ο πελάτης δεν έχει πραγματοποιήσει την κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.

Στην αιτιολογία της κατάθεσης ο πελάτης θα πρέπει να δίνει το ονοματεπώνυμο & τον αριθμό της παραγγελίας του. Στους παραπάνω τρόπους πληρωμής υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έκδοσης απόδειξης λιανικής είτε τιμολογίου.

Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρείας, δραστηριότητα, ΑΦΜ, ΔΟΥ, κινητό και σταθερό τηλέφωνο.

13. Αγορά Χωρίς Εγγραφή/Αγορά Ως Επισκέπτης

Αυτή η ιστοσελίδα επιτρέπει επίσης τις αγορές μέσω της λειτουργίας “αγορά ως επισκέπτης”. Αυτός ο τρόπος αγοράς απαιτεί μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για την επεξεργασία της παραγγελίας σας.

14. Φόρος Προστιθέμενης Αξίας

Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και τη νομοθεσία, όλες οι αγορές που γίνονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπόκεινται σε Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).

Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με το Κεφάλαιο Ι του Τίτλου V της Οδηγίας 2006/112/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2006, σχετικά με το κοινό σύστημα φόρου προστιθέμενης αξίας, όπως έχει ενσωματωθεί στον ελληνικό Κώδικα Φ.Π.Α., ως τόπος προμήθειας θα θεωρείται το Κράτος Μέλος της διεύθυνσης όπου πρόκειται να παραδοθούν τα προϊόντα (δηλαδή η Ελλάδα) και ο ισχύων συντελεστής ΦΠΑ στην Ελλάδα θα εφαρμοσθεί.

15. Πολιτική Επιστροφών

15.1 Νόμιμο Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε είτε να ενημερώσετε τη ΦΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ταχυδρομικώς στη διεύθυνση που αναφέρεται στον όρο 2, είτε καλώντας στο τηλέφωνο 6972-602348 και 22330-31887, είτε στέλνοντας email στη διεύθυνση: [email protected], είτε γράφοντας στην φόρμα επικοινωνίας μας, εκφράζοντας την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή ή ένα email). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υπαναχώρησης που εμφανίζεται στο Παράρτημα που επισυνάπτεται παρακάτω, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.

Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Ως καταναλωτής επιστρέφετε τα αγαθά ή τα μεταβιβάζετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 3ζ του νόμου 2251/1994. Η προθεσμία τηρείται εάν μας στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

Ως καταναλωτής επιβαρύνεστε μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω.

Μπορείτε να επιστρέψετε και να παραδώσετε τα προϊόντα χέρι με χέρι στο κατάστημα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την υπαναχώρησή σας από τη Σύμβαση αυτή. Θεωρείται ότι το έχετε πράξει αυτό εμπρόθεσμα αν έχετε δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών.

Θα επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσετε χέρι με χέρι στο κατάστημα ΦΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ στις Λιβανάτες στην Ελλάδα.

Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τετοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί άν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Υποχρεουστε να επιστρέψετε τα προϊόντα άθικτα και σε άριστη κατάσταση χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοσή του.

Κατόπιν της υπαναχώρησης, τα αντίστοιχα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν ως ακολούθως:

α) Επιστροφές στο κατάστημα

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στο κατάστημα ΦΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ στις Λιβανάτες στην Ελλάδα, το οποίο έχει το αντίστοιχο τμήμα που ανήκει και το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να μεταβείτε στο κατάστημα και να δώσετε μαζί με το προϊόν την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοσή του.

β) Επιστροφές με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)

Αν επιλέξετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) ή ΕΛΤΑ, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας μας ή στο τηλέφωνο 0030-6972602348 ώστε να μας ενημερώσετε για την ενέργειά σας αυτή ώστε κι εμείς να είμαστε ενήμεροι και σε θέση να οργανώσουμε την παραλαβή του/των προϊόντος/ων. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε ακολουθώντας τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ» αυτής της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο (όπως π.χ. με χρέωση παραλήπτη), έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.

Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, πάντοτε εφόσον έχετε ασκήσει τα δικαιώματά σας εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα άθικτα και σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας.

Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή στο τηλέφωνο 00306972602348, ή στο email [email protected]

15.2. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο 0030 6972602348 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα, κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, ή να το παραδώσετε στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς σπίτι σας ή θα παραδώσετε στο αρμόδιο κατάστημα ΕΛΤΑ. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος.

Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail ή τηλεφωνικής κλήσης ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.

Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.

16. Εκπτωτικοί Κωδικοί / Κουπόνια και προωθητικές ενέργειες

Στην περίπτωση ύπαρξης εκπτωτικού κουπονιού ο χρήστης πρέπει να λαμβάνει υπόψη ότι τα εκπτωτικά κουπόνια έχουν συγκεκριμένη διάρκεια και τοποθετούνται στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Σε κάθε παραγγελία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα και μόνο εκπτωτικό κουπόνι.Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μόνο για το χρονικό διάστημα που έχει ορισθεί για την προωθητική ενέργεια.

17. Ευθύνη και Αποποίηση Ευθύνης

Εκτός και αν ρητώς ορίζεται διαφορετικά στους Όρους αυτούς, η ευθύνη μας σε σχέση με οποιοδήποτε προϊόν που αγοράζεται μέσω της ιστοσελίδας μας περιορίζεται αυστηρά στο ποσό της τιμής αγοράς του εν λόγω προϊόντος.

Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, η ευθύνη μας δεν αποκλείεται ούτε περιορίζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

α. Στην περίπτωση θανάτου ή σωματικής βλάβης οφειλομένων σε αμέλεια μας,

β. Σε περίπτωση απάτης ή δόλιας παραπλάνησης, ή

γ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όπου θα ήταν εκ μέρους μας παράνομο ή αθέμιτο να αποκλείσουμε ή να περιορίσουμε, ή να αποπειραθούμε να αποκλείσουμε ή να περιορίσουμε, την ευθύνη μας.

Όλες οι περιγραφές προϊόντων, οι πληροφορίες και η ύλη που αναρτώνται στην παρούσα ιστοσελίδα παρέχονται “ως έχουν” και χωρίς καμία περαιτέρω εγγύηση είτε ρητή είτε σιωπηρή, εκτός από τις εγγυήσεις που παρέχονται εκ της νομοθεσίας. Υπό αυτό το πρίσμα, εάν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής ή ως χρήστης, είμαστε υποχρεωμένοι να παραδώσουμε προϊόντα που είναι σύμφωνα με τη Σύμβαση, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης. Θεωρείται ότι τα προϊόντα είναι σύμφωνα με τη Σύμβαση όταν: α) συμφωνούν με την περιγραφή και την ποιότητα που έχει περιγραφεί από εμάς σε αυτήν την ιστοσελίδα, β) είναι κατάλληλα για τους σκοπούς για τους οποίους χρησιμοποιούνται κανονικά προϊόντα του είδους αυτού, και γ) έχουν την ποιότητα και την απόδοση που είναι κανονική σε προϊόντα του ίδιου είδους και η οποία είναι ευλόγως αναμενόμενη. Στο μέγιστο επιτρεπόμενο βαθμό σύμφωνα με το νόμο αποποιούμαστε κάθε εγγύηση, εκτός από αυτές υπέρ των καταναλωτών και των χρηστών που δεν μπορούν νομίμως να αποκλειστούν.

Όσα προβλέπονται στον όρο αυτόν δεν θίγουν τα δικαιώματά σας ως καταναλωτή ή χρήστη, ούτε το δικαίωμά σας υπαναχώρησης από την Σύμβαση.

18. Πνευματική Ιδιοκτησία

Αποδέχεστε και συμφωνείτε ότι όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, εμπορικά σήματα και όλα τα λοιπά δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας σε σχέση με όλη την ύλη και το περιεχόμενο που παρέχονται ως μέρος της ιστοσελίδας, ανήκουν ανά πάσα στιγμή σε εμάς ή σε αυτούς που μας παρέχουν την άδεια χρήσης τους. Η χρήση της ύλης αυτής είναι επιτρεπτή από εσάς μόνο στην έκταση που ρητώς εγκρίνεται από εμάς ή τους αδειούχους χρήσης της. Αυτό δεν σας εμποδίζει να χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα στο βαθμό που απαιτείται για να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο μιας παραγγελίας ή των στοιχείων της Σύμβασης.

19. Ιοί, Πειρατεία και λοιπά Ηλεκτρονικά Εγκλήματα

Δεν επιτρέπεται να κάνετε μη προσήκουσα χρήση της παρούσας ιστοσελίδας μεταδίδοντας εν γνώσει σας ιούς, “δούρειους ίππους” (trojan horses), “σκουλήκια υπολογιστών” (worms) και άλλα κακόβουλα λογισμικά ή άλλα υλικά που είναι κακόβουλα ή τεχνολογικά επιζήμια. Δεν επιτρέπεται να επιχειρήσετε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε αυτήν την ιστοσελίδα και στον διακομιστή της, ή σε οποιονδήποτε άλλο διακομιστή, υπολογιστή και βάση δεδομένων που συνδέονται με την ιστοσελίδα μας. Αναλαμβάνετε την υποχρέωση να μην επιτεθείτε στην ιστοσελίδα μέσω άρνησης εξυπηρέτησης (denial of service attack) ή μέσω διαχεόμενης άρνησης εξυπηρέτησης (distributed denial of service attack).

Η παράβαση της υποχρέωσης αυτής μπορεί να συνιστά ποινικό αδίκημα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Οποιαδήποτε τέτοια παράβαση θα αναφέρεται στις αρμόδιες διωκτικές αρχές με τις οποίες θα συνεργαστούμε προκειμένου να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του ηλεκτρονικού παραβάτη. Ομοίως, σε περίπτωση τέτοιας παράβασης, θα διακόπτεται άμεσα το δικαίωμά σας να χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία τυχόν προκληθεί από επίθεση άρνησης εξυπηρέτησης, ιούς ή άλλου είδους κακόβουλο λογισμικό ή τεχνολογικά επιβλαβές υλικό το οποίο μπορεί να προσβάλει τον υπολογιστή σας, τα εξαρτήματά του, τα δεδομένα ή κάθε άλλο υλικό του εξαιτίας της χρήσης της παρούσας ιστοσελίδας ή της τηλεφόρτωσης υλικού που περιέχεται σε αυτή ή ανάλογου υλικού άλλου ιστότοπου στον οποίο παραπέμπει η παρούσα ιστοσελίδα.

20. Σύνδεσμοι στην Ιστοσελίδα μας

Η ιστοσελίδα μας μπορεί να περιέχει συνδέσμους (links) προς άλλες ιστοσελίδες και πηγές που παρέχονται από τρίτους. Οι εν λόγω σύνδεσμοι παρέχονται αποκλειστικά με ενημερωτικό σκοπό, ενώ το περιεχόμενο των εν λόγω ιστοσελίδων ή πηγών δεν βρίσκεται σε καμία περίπτωση υπό τον έλεγχό μας. Ως εκ τούτου, δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν απώλεια ή ζημία που ενδεχομένως προκληθεί από τη χρήση των εν λόγω συνδέσμων.

21. Διαφήμιση

Το https://www.fytofrontida.gr δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την επικοινωνία του επισκέπτη με τους τρίτους παροχείς υπηρεσιών που διαφημίζουν ή διαφημίζονται στο https://www.fytofrontida.gr και για την οποιανδήποτε τυχόν εμπορική συναλλαγή που μπορεί να προκύψει από τη μεταξύ τους σχέση.

22. Γραπτή Επικοινωνία

Η ισχύουσα νομοθεσία απαιτεί ορισμένες από τις πληροφορίες ή ενημερώσεις που σας στέλνουμε να έχουν έγγραφη μορφή. Όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε ότι η επικοινωνία μαζί μας θα γίνεται κυρίως με ηλεκτρονική μορφή. Θα επικοινωνούμε μαζί σας μέσω e-mail ή θα σας παρέχουμε πληροφορίες αναρτώντας ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα μας. Για συμβατικούς λόγους, συμφωνείτε με αυτήν την ηλεκτρονική μορφή επικοινωνίας και αναγνωρίζετε ότι όλες οι συμβάσεις, ειδοποιήσεις, πληροφορίες και λοιπές ανακοινώσεις που σας παρέχουμε ηλεκτρονικά συνάδουν με κάθε νομική απαίτηση βάσει της οποίας αυτού του είδους η επικοινωνία πρέπει να γίνεται γραπτώς. Ο εν λόγω όρος δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

23. Μεταβίβαση Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων

Η Σύμβαση ανάμεσα σε εσάς και εμάς είναι δεσμευτική για αμφότερους όσο και για τους αντίστοιχους δικαιοδόχους και εκδοχείς μας.

Δεν επιτρέπεται να μεταβιβάσετε, εκχωρήσετε, χρεώσετε ή διαθέσετε με άλλο τρόπο μια Σύμβαση, ή οποιαδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις σας που απορρέουν από αυτήν, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας. Διατηρούμε το δικαίωμα να μεταβιβάσουμε, εκχωρήσουμε, χρεώσουμε, αναθέσουμε με υπεργολαβία ή διαθέσουμε με άλλο τρόπο μια Σύμβαση, ή οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις μας που απορρέουν από αυτήν, ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια ισχύος της Σύμβασης. Προς αποφυγή αμφιβολιών, κάθε τέτοια μεταβίβαση, εκχώρηση, χρέωση ή άλλου τύπου διάθεση δεν θίγει τα νόμιμα δικαιώματά σας ως καταναλωτή ούτε ακυρώνει, μειώνει ή με άλλο τρόπο περιορίζει οποιαδήποτε ρητή ή σιωπηρή εγγύηση που ενδέχεται να σας έχουμε παράσχει.

24. Γεγονότα Ανωτέρας Βίας

Δεν θα είμαστε υπόλογοι ή υπεύθυνοι για οποιαδήποτε αδυναμία εκπλήρωσης ή καθυστέρηση στην εκπλήρωση οποιωνδήποτε εκ των υποχρεώσεών μας βάσει μιας Σύμβασης, που να έχει προκληθεί από γεγονότα τα οποία δεν υπόκεινται στον εύλογο έλεγχό μας (Γεγονός Ανωτέρας Βίας).

Ως γεγονός Ανωτέρας Βίας θεωρείται κάθε πράξη, γεγονός, αδυναμία πραγματοποίησης, παράλειψη ή ατύχημα που δεν υπόκειται στον εύλογο έλεγχό μας και περιλαμβάνει συγκεκριμένα (αλλά όχι περιοριστικά) τα εξής:

α. Απεργίες, ανταπεργίες ή άλλες συνδικαλιστικές δράσεις.

β. Κοινωνική αναταραχή, εξέγερση, εισβολή, τρομοκρατική επίθεση ή απειλή τρομοκρατικής επίθεσης, πόλεμο (είτε έχει κηρυχθεί είτε όχι) ή απειλή ή προετοιμασία για πόλεμο.

γ. Πυρκαγιά, έκρηξη, καταιγίδα, πλημμύρα, σεισμό, καθίζηση, επιδημία ή άλλη φυσική καταστροφή.

δ. Αδυναμία χρήσης των σιδηροδρόμων, πλοίων, αεροπλάνων, μηχανοκίνητων οχημάτων ή άλλων δημόσιων ή ιδιωτικών μέσων μεταφοράς.

ε. Αδυναμία χρήσης των δημόσιων ή ιδιωτικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

στ. Πράξεις, διατάγματα, νόμοι, κανονισμοί ή κυβερνητικοί περιορισμοί.

ζ. Κάθε απεργία, βλάβη ή ατύχημα των ακτοπλοϊκών και ταχυδρομικών υπηρεσιών ή των λοιπών μέσων μεταφοράς.

Η εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας από οποιαδήποτε Σύμβαση θεωρείται ότι αναστέλλεται για την περίοδο που διαρκεί το Γεγονός Ανωτέρας Βίας και ο χρόνος για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας θα παρατείνεται για χρονικό διάστημα ίσο με τη διάρκεια της εν λόγω περιόδου. Θα καταβάλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για να λήξει το Γεγονός Ανωτέρας Βίας ή να βρούμε λύση με την οποία να καθίσταται δυνατή η εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας βάσει της Σύμβασης παρά το Γεγονός Ανωτέρας Βίας.

25. Παραίτηση από Δικαιώματα

Εάν οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια ισχύος μιας Σύμβασης δεν επιδιώξουμε την από την πλευρά σας αυστηρή εκπλήρωση κάποιας από τις υποχρεώσεις σας σύμφωνα με την Σύμβαση ή οποιουδήποτε από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, ή/και εάν δεν καταφέρουμε να ασκήσουμε οποιοδήποτε από τα δικαιώματα ή μέσα θεραπείας τα οποία δικαιούμαστε βάσει της σύμβασης ή των Όρων αυτών, αυτό δεν συνιστά παραίτησή μας από ή περιορισμό των εν λόγω δικαιωμάτων και μέσων θεραπείας μας και δεν σας απαλλάσσει από την υποχρέωση συμμόρφωσης με τις εν λόγω υποχρεώσεις σας.

Η εκ μέρους μας παραίτηση από κάποια μεμονωμένη αξίωση δεν συνιστά και παραίτηση από τυχόν παρόμοια αξίωση στο μέλλον.

Καμία εκ μέρους μας παραίτηση από οποιονδήποτε από τους παρόντες Όρους ή από τα δικαιώματα και μέσα θεραπείας που έχουμε από τη Σύμβαση δεν θα θεωρείται έγκυρη, παρά μόνο εάν δηλώνεται ρητώς ότι πρόκειται για παραίτηση και σας γνωστοποιείται εγγράφως.

26. Μερική Ακυρότητα

Εάν κάποια αρμόδια αρχή καθορίσει ότι κάποιοι από τους παρόντες Όρους ή διατάξεις της Σύμβασης είναι άκυροι, παράνομοι ή μη εκτελεστοί σε οποιοδήποτε βαθμό, οι εν λόγω όροι ή διατάξεις θα διαχωρίζονται στο βαθμό αυτό από τους υπόλοιπους όρους και διατάξεις, οι οποίοι θα εξακολουθούν να ισχύουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο.

27. Πλήρης Συμφωνία

Οι παρόντες Όροι όπως και κάθε έγγραφο που ρητά αναφέρεται σε αυτούς αποτελούν την πλήρη συμφωνία μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών αναφορικά με το αντικείμενο της κάθε Σύμβασης και αντικαθιστούν κάθε προηγούμενη γραπτή ή προφορική συμφωνία, συνεννόηση ή διακανονισμό μεταξύ των μερών.

Αμφότεροι οι συμβαλλόμενοι αναγνωρίζουμε ότι, για τη σύναψη Σύμβασης, ουδείς από τα μέρη βασίστηκε σε οποιαδήποτε δήλωση, δέσμευση ή υπόσχεση που τυχόν δόθηκε από το έτερο συμβαλλόμενο μέρος ή που υπονοήθηκε προφορικά ή γραπτά κατά τις μεταξύ μας διαπραγματεύσεις πριν από την εν λόγω Σύμβαση, εκτός αν άλλως ορίζεται ρητά στους παρόντες Όρους.

Κανένα μέρος δεν μπορεί να ασκήσει μέσο θεραπείας σε ό,τι αφορά οποιαδήποτε ψευδή δήλωση που έγινε από το έτερο μέρος, είτε προφορικώς είτε γραπτώς, πριν από την ημερομηνία της κάθε Σύμβασης (εκτός αν η ψευδής δήλωση έγινε με δόλο) και η άσκηση μέσων θεραπείας από το άλλο μέρος θα επιτρέπεται μόνο για τυχόν παράβαση της Σύμβασης, όπως προβλέπεται στους παρόντες Όρους.

28. Δικαίωμά για Τροποποίηση των Όρων αυτών

Διατηρούμε το δικαίωμα αναθεώρησης και τροποποίησης των παρόντων Όρων ανά πάσα στιγμή. Τη χρονική στιγμή που παραγγέλνετε προϊόντα από εμάς ή που κάνετε χρήση αυτής της ιστοσελίδας, υπόκεισθε στις εκάστοτε ισχύουσες πολιτικές και Όρους μας, εκτός εάν απαιτείται η οποιαδήποτε τροποποίηση των συγκεκριμένων πολιτικών, των Όρων μας ή της Πολιτική Προστασίας Απορρήτου να πραγματοποιείται δια νόμου ή κυβερνητικής αρχής, περίπτωση και στην οποία οι τυχόν αλλαγές θα ισχύουν και για τις παραγγελίες που είχατε υποβάλει προγενέστερα των αλλαγών.

29. Δίκαιο και Δικαιοδοσία

Η χρήση της ιστοσελίδας μας καθώς και οι Συμβάσεις για την αγορά προϊόντων μέσω αυτής διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.

Κάθε διαφορά που προκύπτει από ή σχετίζεται με την χρήση της ιστοσελίδας ή τις εν λόγω Συμβάσεις, υπόκειται στην μη αποκλειστική δικαιοδοσία των ελληνικών δικαστηρίων.

Εάν συνάπτετε σύμβαση ως καταναλωτής, η εν λόγω ρήτρα δεν θίγει σε καμία περίπτωση τα νόμιμα δικαιώματά σας.

30. Σχόλια και Προτάσεις

Τα σχόλια και οι προτάσεις σας είναι πάντοτε ευπρόσδεκτα. Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα σχόλια και τις προτάσεις σας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας.

Αν σαν καταναλωτής θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας έχουν παραβιαστεί, μπορείτε να απευθύνετε τα παράπονά σας σε εμάς στέλνοντας email στη διεύθυνση: [email protected] με στόχο μια εξωδικαστική διευθέτηση.

Στο ίδιο πλαίσιο, αν η αγορά μεταξύ ημών έχει πραγματοποιηθεί μέσω της ιστοσελίδας μας, σας ενημερώνουμε, όπως επιτάσσει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός 524/2013, ότι δικαιούσθε να αναζητήσετε την διευθέτηση της καταναλωτικής σας διαφοράς μαζί μας μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας εξωδικαστικής διευθέτησης διαφορών στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Φόρμα Κοινοποίησης Υπαναχώρησης

(συμπληρώστε και επιστρέψτε αυτήν την φόρμα, μόνο αν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση)

Προς την: “ΦΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ – ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ ΑΡΗΣ”, λειτουργώντας υπό την εμπορική επωνυμία FYTOFRONIDA.

Διεύθυνση: ΛΙΒΑΝΑΤΕΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Δια της παρούσης σας γνωστοποιώ ότι υπαναχωρώ από αυτήν τη σύμβαση πώλησης σε σχέση με τα παρακάτω αγαθά:

Ημερομηνία παραγγελίας/παράδοσης: ………………………………

Όνομα Καταναλωτή: …………………………………

Διεύθυνση Καταναλωτή: ………………………………..

Υπογραφή Καταναλωτή (μόνο σε περίπτωση κοινοποίησης σε έγγραφη μορφή): ………………………………..

Ημερομηνία: ………………………………..